Το ραδιόφωνο όπως όλοι γνωρίζουμε μας έχει κρατήσει συντροφιά σε όλες τις σημαντικές στιγμές, στο παρόν αλλά και στο παρελθόν. Το ξεχωριστό αυτό επίτευγμα της ανθρωπότητας ήταν η αρχή για να ανθίσουν και άλλες επιστήμες, αφού η βασική του αρχή στηρίζεται στα κύματα που εκπέμπονται αλλά και στην μεταφορά τους. Τα στοιχεία με βάση τα οποία κατασκευάστηκε το ράδιο είναι εκείνα που σήμερα ήταν η αιτία η τεχνολογία να μπορέσει να εξελιχθεί και να δώσει στο αγοραστικό κοινό τη νέα τεχνολογία και τις συσκευές της κινητής τηλεφωνίας.
Όμως τα τελευταία 50 χρόνια το ράδιο είναι απαραίτητο, διότι εκτός από όλα τα ψυχαγωγικά και επιμορφωτικά προγράμματα, αποτελεί ένα μέσο προβολής που μπορεί και διεγείρει τις αισθήσεις. Αυτό φυσικά μπορεί κάποιος να το καταλάβει στην περίπτωση των διαφημιστικών σποτ που έκαναν την επαφή μέσα από το ράδιο και τα μουσικά σποτάκια που τότε είχαν στόχο να τραβήξουν την προσοχή των ακροατών και να μπορέσουν με αυτό τον τρόπο να μπορέσουν να προσελκύσουν τους υποψήφιους αγοραστές / καταναλωτές.
Το πιο σημαντικό στοιχείο της τεράστιας επιτυχίας που είχε ήταν η αύξηση των πωλήσεων αλλά και η πρώτη ανακάλυψη για την εφαρμογή των επαναλαμβανόμενων σποτ που με αυτό τον τρόπο μπορούσαν και έκαναν το αγαθό ακόμα πιο προσιτό στον κόσμο. Έτσι κατά κάποιο τρόπο, η διαφήμιση μέσω του ραδιοφώνου ήταν αρχικά ο μόνος τρόπος για να συστήσει ο επιχειρηματίας το προϊόν του χωρίς φυσική συνάντηση με τον υποψήφιο πελάτη.
Η ψυχολογία των καταναλωτών αλλά και το marketing έγιναν η επιστήμη που καθορίζει τις καταναλωτικές κατευθύνσεις, χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες λέξεις στα διαφημιστικά σποτ που θα κέντριζαν το ενδιαφέρον του καταναλωτή. Το ραδιόφωνο όμως δεν θα χάσει ποτέ την μαγεία του, όπως και όλες οι συσκευές που το έχουν ενσωματώσει αφού είναι η φυσική καθημερινή επιλογή.